Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Blog'o Fotografijos | Redagavimas


Nesu profesionalė ir ne visada nuotraukos gaunasi puikios, tačiau vis tiek mėgstu fotografuoti. 

Fotografijos užima nemažą dalį mano blog'uose. . Negaliu įsivaizduoti savo blog'ų be nuotraukų, manau, nuotraukos kalba geriau nei žodžiai. Jeigu jūs skaitėte mano blog'us nuo pat pradžių, pastebėjote, kad nuotraukų dydis ir kokybė šiek tiek pasikeitė. Visa tai tik todėl, kad jau metus dirbu su šia programa ir po truputi lipu kokybės laipteliais į viršų. Tapau labiau patyrusi šitame dalyke. Tad nusprendžiau padėti blogger'ėms, norinčioms turėti kokybiškas nuotraukas, bei kitiems žmonėms norintiems labiau įgusti nuotraukų redagavimo srityje. Redagavimas įmanomas visiems kas turi fotoaparatą, kompiuterį ir internetą, žinoma. Kadangi aš neturiu MacBook ir iPhone, šis įrašas tiks daugumai žmonių. Sėkmės!

Fotoaparatas




Paprastai naudoju šia Panasonic Lumix DMC-FS3 blue kamerą, tačiau pasitaiko kai jos šalia neturiu, tad tenka pasitenkinti telefono kamera.


Kitų nuotraukos


Aš manau, kad paties nuotraukos yra geresnės nei kitų, pvz. nukopijuotos iš Google vaizdų. Kai fotografuoji savo daiktą gali pasirinkti foną, iš kurios pusės ar kokio dydžio daiktas nuotraukoje bus. Taip pat žinai, kad žmogaus nuomonė tikra.

Paties darytos nuotraukos yra šiltesnės nei nukopijuotos. Be to, kopijuotos nuotraukos dažnai būna maži failai ir kai jas išdidini pasidaro blogos kokybės.


Apšvietimas


Šis procesas yra pagrindinis, nes nuo jo priklauso kaip atrodys daiktas ar asmuo nuotraukoje. Kitos blogger'ės turi specialias lempas, kurios suteikia natūralią spalvą, tačiau man pakanka ir pro langą sklindančios šviesos. Pačioj pradžioj aš net nenaudojau natūralaus apšvietimo. Tiesiog fotografuodavau.

Nelabai mėgstu kambario lempos apšvietimą, nes jis suteikia nuotraukai geltonumo ir daiktas ar asmuo neatrodo natūraliai. Tačiau yra viena išimtis kai kambario apšvietimas išeina į naudą, pvz. jeigu fotografuoji kambarį su uždegtomis žvakėmis.

Aš visada fotografuoju dienos metu. Jeigu jūs naudojatės natūralių apšvietimu, prisiminkite vieną labai svarbų dalyką, niekada nefotografuokite link šviesos. Nuotrauka atrodys tamsi. 


Fotografijos


Fotografuoti nėra taip paprasta kaip atrodo, nes turi būti kūrybingas, surasti geriausia vietą kur fotografuoti, apgalvoti pasukimus, daikto poziciją ir kaip ką sukomponuoti. Turi apgalvoti ar tavo daiktas bus atidarytas ar uždarytas, paguldytas ar pastatytas. Tiesiog viską išbandyti.

 Kai viskas apgalvota turi savęs paklausti: Ar tau patinka kaip viskas atrodo? Ar tau patinka fonas? Ar nuotrauka įdomi? Kaip atrodo visos spalvos nuotraukoje kartu, ar fonas priderintas prie daikto, bet jo neužgožia. 

Taip pat labai svarbu nuspręsti ar nėra per daug vietos, o gal jos per mažai? Jūs nenorite, kad skaitytojai nematytų produkto, nes jis neišsiskiria iš fono, negalėtų perskaityti daikto pavadinimo. Čia jums padės nuotraukos karpymas. Be to, dėka skaitmeninių kamerų, darbas palengvėjo. Galime vieno mygtuko paspaudimu ištrinti nuotrauką.

Jeigu jums atsibodo save fotografuoti ištiesus ranką patariu įsigyti fotoaparato stovą arba būti kūrybingam. Štai kaip atrodo vieta, kurioje aš fotografuoju save. 


Fokusavimas


Šis žingsnis taip pat labai svarbus. Nuotrauka turi būti sufokusuota. Manau, dauguma naudojame automatinį režimą, tad neturėtų būti sudėtinga. Jeigu laukiate kol kamera sufokusuos, bet nesulaukiate pabandykite ją tai prikišti prie daikto, tai nutolinti ir vėl palaukite. Jeigu vis tiek nefokusuoja išjunkite ir vėl įjunkite. 


Redagavimas

 Mano mėgstamiausias žingsnis - redagavimas. Tam turi įjungti savo kūrybiškąją pusę. Labai džiugu, kad šiais laikais technologijos leidžia tiek daug. Internete pilna nemokamų redagavimo programų, su kurių pagalba gali pakeisti nuotrauką. Aš naudojuosi keletu programų, nes vis randu jose kažką kitokio. Dažniausiai nuotrauką pašviesinu ir pasinaudoju efektais. Mėgstamiausias - Vintage.



Tikiuosi šis mano ilgas įrašas jums pagelbėjo. Jūs neprivalote sekti kiekvieną mano žingsnį, darykite kaip jums patogiau ir geriau. Nepriimkite savęs per daug rimtai! Viską fotografuokite ir linksminkitės!


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&