2015 m. kovo 22 d., sekmadienis

Mano H&M norų sąrašas


Kaip matote, daugeli mano pasirinktų drabužių yra tamsios spalvos, tačiau tikiuosi, kad šviesūs aksesuarai atspindės. Nežinau, kas man pasidarė, tačiau, kaip matote, užėjo noras turėti laisvai krintančių drabužių padekoruotų skutais arba nėriniais.


Ką jūs norėtumėte nusipirkti iš H&M?? Ar jums patinka mano pasirinkimas? Palikite komentarą apačioje ir atsakykite į šiuos klausimus, nes jūsų nuomone man labai svarbi. 


2 komentarai:

  1. Šaunus pasirinkimas, man juoda spalva taip pat patinka :) O labiausiai iš sąrašo akis užkliuvo už suknelės!

    Eglė
    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, kad nepasididžiavote ir nepatingėjote pakomentuoti. Jūsų nuomonė man labai svarbi. :-)

      Panaikinti

paskaitykite

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...