Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Mano atostogų makiažo kosmetinė


Aš iškeliauju 6 dienoms į Lenkiją, daiktus krautis pradėjau prieš 4 dienas. Visų pirma susikroviau kosmetines su vaistais, makiažu ir kitomis higienos priemonėmis. Žinoma, galvojant apie savo blogą visą laiką, nusprendžiau pasidalinti su jumis ką įsidėjau į makiažo kosmetinę.

Makiažui sudėti pasirinkau šviesiai rožinę kosmetinę, kuri yra vidutinio dydžio. Nei per maža, nei per didelė. Ji būtent tokia kokios man ir reikėjo mano makiažui. Atidarykime ir pažiūrėkime kas jos viduje. :)

Aš įsidėjau savo makiažo šepetėlius tuos, kurios naudoju dažniausiai. Galite matyti, kad ten yra Ecotools šepetėliai skirti skaistalams, maskuojamajai priemonei, akių šešėliams, akių linijai ir blakstienoms bei antakiams, nežinomos firmos šepetėliai skirti pudrai ir akių šešėliams. Patariu nusipirkti Ecotools makiažo šepetėlių rinkinį, nes šie šepetėliai labai švelnūs. Žinoma, juos turite prižiūrėti kaip ir visus kitus.


Šiuos dalykėlius pasiėmiau todėl, kad į Lenkiją važiuoju ne tik tam, kad pailsėčiau, bet ir sudalyvaučiau konkurse su menų mokyklos choru. Galbūt mes visos nuspręsim nusibrėžti akių kontūrus. O pasiėmiau du ''eyeliner'', nes essence neveikia, tačiau yra labai geras šepetėlis - flomasteris, o Liquid Liner tik tam, kad panaudoti jo dažus. MaxFactor Lipfinity Lasting Lip Tint pasiėmiau atsargai jeigu nuspręsčiau pasiryškinti lūpas prieš lipant ant scenos ar šiaip kokią dieną. Jeigu ieškote gero raudonai bordinių lūpų dažų šis lūpų flomasteris jums tikrai tiks, nes jis tamsiai raudonas. Jeigu norite blizgių lūpų teks užsitepti dar ir lūpų blizgį.


Aš pasiėmiau šias dvi maskuojamąsias priemones tik todėl, kad NYX naujas ir jį naudosiu juodų ratilų po akimis paslėpti. The Body Shop Tea Tree maskuojamasis pieštukas yra jau senai mano makiažo dalis, o NYX naujas, tad labai laukiu kada galėsiu jį išbandyti.


Šiuos du niekuo nesusijusius daiktus pasiėmiau, nes, jeigu net nenaudoju pudros, dažniausiai panaudoju. Daugiau apie blakstienų tušą galite sužinoti čia. Nivea Essential Care man padės išlaikyti lūpas sveikas ir nesuskeldėjusias.


Man patinka akių šešėliai, kurie yra natūralių spalvų, tad ir pasiėmiau šias dvi Essence quattro ir u|m|a akių šešėlių paletes. Apie jas daugiau galite perskaityti čia. O veidrodėlį pasiėmiau tik atsargai, jeigu ten kažko tokio nebūtų.


Aš pasiėmiau vienus rožinius skaistalus, vieną skystą pudrą ir dvi birias pudras. Mano sesė atidavė šią Maybelline Dream Satin Liquid, kadangi jai buvo ji per tamsi, tačiau man ši pudra tiko ir atitiko mano veido spalvą. Aš naudoju MaxFactor Creame Puff jau senai, o Maybelline New Matte Maker ką tik įsigijau ir labai noriu ją išbandyti. 

Šias sąvaržėles pasiėmiau tik tam, kad jeigu kas suplyštų ar prireiktų ką prisegti, būtų su kuo.


O šių segtukų ir gumelių pasiėmiau, kad galėčiau susirišti plaukus prieš koncertą arba šiaip jeigu norėčiau išbandyti kokią nors mandresnę šukuoseną.


Kur jūs žadate atostogauti šią vasarą? Ką įsidedate į savo atostogų makiažo kosmetinę? Ar išvis tokią turite?


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&