Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

,,Vlogginu" Paryžiuje

Sveikos, Aqbuus,
          Lygiai prieš savaitę - šeštadienį, tai yra, 5:30, grįžau namo, nes septyniom dienom buvau išvykusi į kelionę, kurios tikslas buvo Paryžius. Kadangi laiko viešbučiuose turėjau ne per daugiausiai, negalėjau rašyti įrašų kiekvieną dieną. Tačiau viskas sutilpo į mano mobiliojo telefono užrašinę. Ir dabar esu pasirengusi jums viską nuosekliai papasakoti.

PIRMA DIENA.

Ji buvo viena iš labiausiai varginančių. Išvyka prasidėjo 00:30 ir autobusu važiavome visą dieną. Tačiau viską atlygino smalsumas pamatyti Amsterdamą, Liuksmeburgą, o ypač Paryčių.
Autobuse nuobodžiavau, skaičiau knygą Ana Frank ,,Dienoraštis", klausiausi gido pasakojimų, bendravau su pažįstamais žmonėmis, kurie vėliau tapo draugais, dairiausi pro langą.

VAKARAS VIŠBUTYJE

Gyvenome tryse su draugėmis ir laaabai pasilinksminome. Prisijuokem iki soties. xD Vaidinom ant lubų šešėlius, viena kitą fotografavome neįspėdamos, įrašinėjom ir filmavom. Pavalgėm, susiruošėme kitai dienai ir nuėjome ,,miegot".

ANTRA DIENA.

Ir vėl daug važiavome, tai yra puse dienos. Antroj dienos pusėj pasiekėme Liuksemburgą. Pasivaikščiojome po senamiestį, aplankėm: konstitucijos aikštę, Dievo Motinos katedrą. Pamatėme Liuksemburgo prekybininkkus ir jo senamiesčio menininkus. Vakare sėdom atgal į autobusą ir ieškojome viešbučio.


NAKVYNĖ VIEŠBUTY

Patikėkite, tą naktį aš prisiminsiu dar ilgai. Jau geriau būčiau miegojusi autobuse. Buvo nepakenčiama. vos įėjus į kambary tvokstelėjo rūkalų kvapas. Nemiegojom visą naktį. Bandėm pravedint kambar, nepavyko, tai išnešėm apklotus - lovos užtiesalus į koridorių, gražiai sulankstėm ir padėjom ant žemės. Dar bandėm ieškot prižiūrėtojo, bet darbo laikas jau buvo pasibaigęs, tad nieko ir neliko, kaip tik miegot. Apsiklojom su savais pledais, aš neturėjau savo, tad su drauge pasidalinom. Ir išmiegojom. Rytą autobuse dar ilgai miegojom.

TREČIA DIENA

Kaip jau minėjau, diena prasidėjo nuo miego autobuse. Pasiekę Paryžių, aplankėme Luvrą,



Pamatėme Eifelio bokštą!! Pačią laukiamiausią ir mano vieną iš išsvajotų vietų.

 

 

Plaukėme Senos upe.

NAKVYNĖ VIEŠBUTY

Nieko blogo neturiu apie viešbutį ką pasakyti, viskas buvo puiku. Jame apsistojome 2 naktim.

KETVIRTA DIENA

Išvyka į Versalio rūmus, kurie buvo tikrai didingi ir įspūdingi. Iš pradžių teko stovėti ne trumpoje eilėje prie įėjimo, bet buvo verta. Pamatėme kaip gyveno Liudvikas XIV, kaip Verslio rūmai buvo statomi. Vėliau nuvykome į dailininkų Meką, Šv. Širdies baziliką, pravažiuodami, o kartais ir išlipdami aplankėme Paryžiaus operą, Lotynų kvartalą, Notre Dame katedrą, Ž. Pompidų meno ir kultūros centrą.



 
PENKTA DIENA

Disneyland'as. Tai vaikų ir mano rojus. xD Aplankiau ekstremaliausius Disneyland'o parko atrakcijonus, išskyrus Indian Jones kalnelių, nes jie buvo uždaryti, pamačiau Walt Disney filmuko herojų paradą. Buvo nuostabi diena. Tik gaila, kad ten kainos labai dideles ir negalėjau nusipirkti pliušinio Stičo. Naktį miegojome 5 žvaigždučių viešbuty - autobuse. (haha)

 
 
ŠEŠTA DIENA

Ankstus rytas Amsterdame. Aplankėme Rotušės aikštę, Madame Tussaud vaškinių figūrų muziejų. ,,Susitikome" Jonny Deep, Brad Pitt, Robert Pattison ir t.t. Plaukėme laivu Amsterdamo kanalu. Nakvynė tikrai laaaabai geram viešbuty, Lenkijoje.




 
SEPTINTA DIENA

Ilga kelionė namučio. Linksminomės autobuse, prancūzų kalbos konkursas jos nesimokantiems. Aš iš viso išmokau 54 žodžius. Ankstus rytas, tai yra 5:30, namuose po ilgos kelionės.


xoxo

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&