Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Motyvuojantis Antradienis #3

Sveikos, Aqbuus,
labai atsiprašau, kad preitus du ar net tris antradienius neįkėliau įrašų kaip šis. Tačiau dabar aš esu labai susidomėjusi ir susijaudinusi, kad pagaliau ir vėl rašau tokio pobūdžio įrašą.
 
 
Pirmadieni buvo tikybos pamoka. Mokytoja išdalino A4 formato lapus, mes pasiėmėme rašiklius ir surašėm savo svajones. Daug svajonių aš parašiau, vieną lapo pusę, jeigu būtų buvę daugiau laiko, tikrai būčiau prirašiusi ir kitą popieriaus pusę. Kai baigėme ši darbą, išlankstėme iš to popieriaus lėktuvėlius, išėję į lauką užlipome ant kalnelio ir paleidome juos į tolį. Žinoma, iškart po to bėgome jų susirinkt. Dabar vos tik viena svajonė išsipildys mes turime ją išbraukti iš svajonių sąrašo.
Aš manau, jūs turėtumėte padaryti tą patį, nes jeigu jūs svajones užrašysite jas kas nors perskaitys ir padės išpildyti, padės ne tik apie tai svajoti ir linkėti, bet ir daryti tai. Visą laiką galvokite apie savo svajones ir darykite viską, kad jos išsipildytų.
Ant savo telefono ekrano užsidėjau paveikslėlį
,, May surprise me.''
Tikiuosi taip ir bus, ir kad keletas svajonių išsipildys.
 
Iki pasimatymo.
 
 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&