Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Motyvuojantis antradienis #5

Sveikos, Aqbuus,
Kaip jums praėjo antradienis? Man antradienis ištiesų iš lengvos dienos tapo sudėtinga, nes tiek daug turiu dar padaryti... Bet man jūs taip pat esate svarbios ir nežadu apsileisti. Taigi ,,Motyvuojantis antradienis #5''. Ar galite įsivaizduoti, kad jau 5 antradienis aš rašau tokio pobūdžio įrašus? Aš asmeniškai ne.
 
 
 
Daugelis paauglių merginų kompleksuoja dėl savo išvaizdos. Dažnos mintys:
,,Aš stora...''
 
,,Aš negraži...''
 
,,Aš neturiu gražių drabužių...''
 
,,Ką jie apie mane pagalvos?''
 
,,Kaip kitoms sekasi gyvenime... Jos net ką tik išlipusios iš lovos atrodo gražios...''
 
,,Jos tokios pasitikinčios savimi... Aš irgi norėčiau būti kaip jos...''
 
,,Ar kas matėt, kaip į jas pasižiūrėjo vaikinai? Lyg jos būtų čia vienintelės...''
 
Kitos merginos, kurios yra drąsesnės už jus, labiau pasitiki savimi arba joms tiesiog nesvarbu ką kiti pasakys ar pagalvos apie jas, gali imti juoktis iš jūsų kuklumo ar elgesio, bei išvaizdos. Manau neturėtumėte į tai kreipti dėmesio.
 
,,Gimei tokia kokia ir turėjai gimti. Tavo istorija jau pradėta rašyti, o dabartis ir ateitis priklauso nuo tavo elgesio, ne nuo išvaizdos.''
(E. Čekuolienė)
 

Ar norėtumėte visą likusį gyvenimą griaužti save dėl savo išvaizdos? Kentėti ne nu aplinkinių, o nuo savęs?
Jeigu jums kažkas sako apie jūsų išvaizdą netinkamus žodžius, turėtumėte tik nusisukti ir palikti tą žmogų ramybėje. Ne atsikirtinėti taip pat, bet nusisukti ir išlikti pozytivi.
 
,,Kiekvienas žmogus yra gražus''
 
Jeigu, tu, kuri skaitai, esi iš tų pasitikinčių ir apkalbinėji kitų merginų išvaizdą, pagalvok kaip tu jaustumeisi jeigu apie tave taip šnekėtų. Ar norėtum tokius dalykus išgirsti iš kitų merginų lūpų apie save? Juk mes moterys, mergaitės ir panelės turime palaikyti viena kitą, o ne peikti, įžeidinėti ir nepalaikyti. Tikiuosi supranti apie ką aš. :-)
Kažkada kai buvau jaunesnė, aš taip pat išskirdavau žmones dėl jų išvaizdos, tačiau dabar nebe. Aš Youtube'je žiūriu panelę vardu Bethany (jeigu susidomėjote ir norite taip pat pažiūrėti jos vaizdo įrašus spauskite čia) ir ji, savo pirmuosiuose vaizdo įrašuose, dažnai kalbėdavo apie tai, kad visi žmonės gražūs ir tai man įsikalė į galvą. Ir dabar kai ką nors pagalvoju apie kitų žmonių išvaidą visa primenu sau, kad VISI ŽMONĖS GRAŽŪS.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&