Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Kalėdiniai Q&A


Iki Kalėdų liko 3 dienos!!!!

Šiuo laikotarpiu dauguma vloggerių filmuoja ,,Christmas Q&A'', todėl aš taip pat užsinorėjau tokį  įrašą parašyti. Jos, vloggerės, imasi idėjų iš savo fanų, jie užduoda klausimus, į kuriuos jos atsakinėja. Klausimų netrūksta, o man šovė mintis pačiai susigalvoti klausimus, į kuriuos pati ir atsakysiu. Keletas jų bus iš kitų vloggerių ar bloggerių. ☺

1. Koks mėgstamiausias kalėdinis filmas vaikystėje ir dabar?

Vaikystėje labai patiko ,,Vienas namuose'', dabar šiek tiek pabodo, bet vis dar žiūriu. ,,Kaip Grinčas vogė Kalėdas'' - šis filmas primena man vaikystę, nes ir šis buvo vienas mano mėgstamiausių kalėdinių filmų. Dabar net nežinau koks mano mėgstamiausias filmas, tačiau neseniai žiūrėjau ,, The Holiday'' ir man jis patiko, tai galbūt šis...

2. Koks mėgstamiausias karštas gėrimas?

Karštas šokoladas arba arbata.

3. Kokia geriausią kalėdinę dovaną esu gavusi vaikystėje?

Visos dovanos, kurias gavau ir gaunu man patinka, bet spėju tai buvo Bratz lėlė, nes tuomet šios lėlės buvo tikra sensacija.

4. Koks mėgstamiausias patiekalas per Kūčias ar Kalėdas?

Nelabai turiu tą vienintelį patiekalą, kurį labai mėgčiau, bet sakyčiau tai kas nors iš desertų.

5. Kokia mėgstamiausia apranga?

Tai būtų mano pižama - kombinezonas ir kalėdinis megztinis (kurio neturiu. hahaha).

6. Kokiu personažu norėčiau persirengti per kaukių maskaradą?

Snieguole.

7. Kokios mėgstamiausios kalėdinės dainos?

Iki šiol patiko kelios jums tikrai žinomos dainos: ,,Last Christmas'', ,,Jingle Bells'', ,,Merry Christmas Everyone'', o šiemet atsirado dar keletas dainų, kurios užkabino, tai: ,,Do They Know It's Christmas'', ,,Baby It's Cold Outside'' ir ,,Christmas (Baby Please Come Home)''.

8.Kokią lūpdažio spalvą pasirinkčiau Kalėdoms?

Raudoną arba vyšninią.

9. Ką norėčiau pamatyti/perskaityti/pagaminti per šį laikotarpį?

perskaityti: ,,I heart Christmas'' ir ,,Girl Online''
pažiūrėti: ,,Love Actually''
pagaminti: imbierinius sausainukus ir imbierinį namelį.

Štai ir viskas. Jeigu jums patiko spauskit Google + ir Like facebook'e, galite ir komentuoti. ☺


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&