Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Boohoo norimų drabužių sąrašas


Visi turime norų, kuriuos norime įgyvendinti ir niekaip negalime jų užmiršti. Kartais taip būna su kokiu nors drabužiu, pavyzdžiui: jeigu parduotuvėje pasimatavote drabužį ir jums jis patiko, bet nenusipirkote, nes, tarkim, neturėjote pakankamai pinigų ar jis pasirodė per brangus, galite dar ilgai jį prisiminti. Man irgi taip yra buvę. 

Vieną kartą parduotuvėje ieškojau baltų marškinėlių. Užėjome į Zara'ą. Pamačiau labai gražius marškinėlius ir nusprendžiau pasimatuoti. Tiko, bet pamačiusi kainą supratau, kad jie gan per brangūs, tad nepirkau. Kitoje parduotuvėje nusipirkau kitus baltus marškinėlius, tačiau tuos, kurios pasimatavau dar Zara'oje prisimenu iki šiol. 

Užsienyje ši parduotuvė - Boohoo, yra gana populiari. Pamaniau pasiieškosiu drabužių, kurių norėčiau jos internetinėje svetainėje. Tiesą pasakius, norėjau padaryti kokios nors parduotuvės norimų drabužių sąrašą ir ieškojausi kokių norėčiau ir kada juos dėvėčiau. Štai ką radau. 


Ši suknelė ''krito'' man į akį dėl savo laisvumo. Buvo dar ir ta pati juoda suknelė, tačiau pamaniau, kad laikas paįvairinti savo drabužių spintos spalvas. Dažniausiai renkamės juodus drabužius, nes lengviausia prie jų kažką priderinti, tačiau negi reikia atrodyti visada vienodai ir niekada nepasilepinti? *nesakau, kad juoda spalva ar tokios spalvos drabužiai nėra gražūs, pati dažnai tik juodus dėviu. * 
Ją dėvėčiau kokiame kukliame vakarėlyje, draugų ar artimųjų rate, per Kūčias. 


Man patinka šios suknelės tipas. Ji lyg du viename - sijonas ir palaidinė.  Pamaniau, kad šią suknelę dėvėčiau per Kalėdas namuose ar kokiame nors Kalėdiniame ar naujametiniame vakarėlyje.

3. Amelia Contrast Collar Blouse (black)

Ši palaidinė paprasta ir puošni tuo pačiu metu. Ją suderinau su raštuotomis kelnėmis (4). Dėvėčiau ją einant į mokyklą ar šiaip apsipirkti.

4. Nancy Checked Print Tregging

Labai seniai noriu raštuotų kelnių, su kuriomis galėčiau būti ne tik namuose, bet ir kur nors išeiti. Šias kelnes dėvėčiau su Amelia palaidine (3) eidama į mokyklą.

5.Sally Cut Out Bralet (wine)

Man patinka šios palaidinės stilius, tos juostos prideda labai daug. Iš tiesų, vien dėl jų norėčiau tokios ''crop top''. Ją dėvėčiau su sijonu (6) vasarą arba labai šiltą pavasarį.

6. Vivian Viscose Jersey Belted Maxi Skirt (black)

Šis ilgas sijonas labai dera su trumpa palaidine (5). Pasirinkau juodą, kad tiktų su bet kokia kita palaidine.


Šio drabužio užsinorėjau tik praeitų metų pabaigoje kai pamačiau bendraklasę su panašiu apsiaustu. Tad susiradau ir išsirinkau.

8. Grace Geo Triangle Rope Necklace

Norėjau didelio, bet ne per didelio papuošalo ant kaklo, tad išsirinkau šiuos trikampėlius.

9. Val Buckle Trim Cleated Ankle Boot

Ne kartą mačiau kitas merginas su panašiais batais, tad ir aš užsinorėjau. Derinčiau juos ne tik su kelnėmis, bet ir su sijonais.


Tai pirmasis mano 2015 metų įrašas, tikiuosi jums jis patiko. 

Laimingų Naujųjų Metų!!!


twitter instagram | facebook | bloglovin | tumblr

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&