Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Kažkas kita

Sveikos, panelytės.
Ir jeigu Jums tai nuskambėjo, lyg kreipčiausi į mažas mergaites, atsiprašau. Pamaniau tiks šis pasisveikinimas.
Savaitgalį ilsėjausi pas GERIAUSIĄ draugę, Eriką. Abi žiūrime labai daug YouTube video ir jeigu Jums žiūrite YouTube video (Zoella) esate pastebėję, kad ji ir kiti mėgsta daryti ,,Most likely to..." ir mes nusprendėme atlikti kažką panašaus į jų video. Erika ilgai ieškojo klausimų, į kuriuos būtų galima atsakyti.

Pradėkime:

Aš ir mano geriausiai iš geriausių draugių

1. Kuri pasakoja geresnius anekdotus?

2. Kuri yra nerangesnė?

3. Kuri dažniau užduoda kvailus klausimus?
Ir vis dėlto laimėjo Erika.
4. Kuri greičiau patektų į kalėjimą?
Vienareikšmiškai Erika
5. Kuri pirmiau gelbėtų save, o ne kitus?
Abi
6. Kuri greičiau mirtų per zombių epokalipsę?
Bailiukė aš (haha)
7. Kuri dažniau pamiršta (gimimo) datas?
Erika
8. Kuri geriau šoka?
Erika (bet nemanau, kad aš prastai šoku haha)

9. Kuri geriau dainuoja?
Abi gerai, kartu dar geriau xD
10. Kuri greičiau apsiverktų viešumoje?
Aš, tikra tiesa
11. Kuri greičiau išleistų pinigus?
Erika, bet abi esam laabai taupios
12. Kuri greičiau susikurs didelę šeimą?
13. Kuri laimėtų bado žaidynes?
Aš gal iškrisčiau greičiau nei Erika.
14. Kuri greičiau išgarsėtų?
Abi
15. Kuri greičiau pasidarytų plastinę operaciją?
Nei viena.
16. Kuri greičiau uždirbtų milijoną?
Tai aš.
17. Kuri greičiau pasigertų vakarėlyje?
Erika
18. Kuri galėtų nesiprausti savaitę?
Erika (E: bet aš tikrai maudausi.)
19. Kurią pirmiau atleistų iš darbo?

Mane
20. Kuri apsišlapintų besijuokdama?
Juokiamias iki vartaliojimosi ant žemės (o tai tas pats. haha)
21. Kuri rimtoje situacijoje viską sustatytų į vietas?
Erika viską gali. (haha)
22. Kuri dažniausiai būna mieguista?
23. Kuri greičiau susijuoktų rimtoje situacijoje?
Erika
24. Kuri daugiau flirtuoja?
Erika
25. Kuri nusidažytų plaukus rožine spalva?
Erika
26. Kuri valgytų nors ir nebūtų alkana?
Aš visada alkana
27. Kuri išdrįstų į mokyklą nueiti su pižaminėmis kelnėmis?
Drąsuolė ta Erika
28. Kuri įmestų savo telefoną į tualete?
Aš tai sugebu

29. Kuri daugiau šūkauja?
Tikra tiesa apie Eriką
30. Kuri mėgsta cituoti?
Daug skaitau, daug žiūriu filmų ir serialų, tad daug ir cituoju :-P
31. Kuri greičiau vaikšto?
Erika, lekia į priekį, kad aš lieku visada gale (haha)

32. Kuri greičiau sutiktų garsenybę?
Abi
33. Kuri pabezdėtų ir atsiraugėtų viešumoje?
Erika, bet ji TIKRAI taip nedaro
34. Kurios svajonės yra beprotiškesnės?
Mūsų abiejų
34 klausimai ir pabaiga. Tikiuosi jums nenusibodo. Jei patiko ir norėtumėte pamatyti daugiau tokių įrašų rašykit komentarus ar spauskite Google +1. Ačiū.










Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&