Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

#Jaunosios melagės

Sveikos, panelytės.
Ar aš minėjau, kad tam tikrą dalį laisvalaikio praleidžiu žiūrėdama serialus. Turiu net savo mėgstamiausiųjų TOP 5.

  1. ,,Vampyro dienoraščiai" (,,The Vampire Diaries")
  2. ,,Jaunasis vilkas" (,,Teen Wolf")
  3. ,,Jaunosios melagės" (,,Pretty Little Liars")
  4. ,,Beverli Hilsas 90210" (Beverly Hills 90210")
  5. ,,Choras" (,,Glee")
Pamačius pas kitas bloggeres tokio tipo įrašus, pagalvojau: ,,Kodėl ir man nesukūrus panašių?". Ir štai aš jau rašau mano apgalvotą įrašą. Tačiau šįkart rašysiu tik apie vieną serialą - ,,Jaunosios melagės".


1) Kurios iš ,,Jaunųjų melagių" stilius labiausiai apibūdina tavo?
Mano stilius, turbūt, panašus į Spencer Hasting ir Emily Fields kartu sudėjus. Mėgstu gražiai atrodyti, bet ne per daug išsipuošti. Žinoma, kartais reikia save palepinti. Manau šis abiejų merginų stilių derinys atitiktų ir mano.Vieną dieną aš pasipuošiu labiau, kitą apsirengiu paprasčiau. Galbūt kažkas norėtų ginčytis, nesiginčykit, nereikia. 


2) Kieno ir kokį rūbą norėtum pasisavinti iš ,,Jaunųjų melagių"?
Visiškai pasisavinti norėčiau Emily'ės šias dvi striukes.



3) Kurios merginos makiažas tau labiausiai patinka? O kuris labiausiai atitinka tavo kasdienį makiažą?
Nemėgstu labai daug dažytis, labiau mėgstu natūralų įvaizdį, o seriale visos merginos ir yra padažytos labai natūraliai, todėl jų visų makiažas atitinka mano kasdienį makiažą. 

4) Kuo jos panašios į tave arba kuo tu panaši į jas?
Aš panaši į Spencer tuo, kad turiu visai neblogą galvą ant pečių, į Aria, nes mėgstu skaityti ir kartais kuriu, Emily, nes mėgstu sportuoti, Hanna, nes man nėra nesvarbu kaip aš atrodau, Allison 




5) Kurią iš penkių merginų norėtum suvaidinti?
Sunkus klausimas, į kurį atsakymo neturiu. Visos savaip įdomios, visas norėčiau suvaidint. Jei kas lieptų pasirinkti, sakyčiau geriau jau pats (pati) sakykit ką turiu suvaidint ir tikrai mielai tai padaryčiau.


6) Tavo A teorija.
Anksčiau maniau, kad tai Allison, o dabar net nebežinau. Pažiūrėjus naująją seriją (4 sezono 24 seriją) visai pasimečiau. Jokios teorijos. Mačiau demotyvaciją:

,, 127 sezonas. Visos penkios merginos švenčia,
 nes pagaliau išsiaiškino kas yra A, jis A sėdi kalėjime. 
Bešvenčiant jos gauna SMS
 ,,Dabar mano eilė
-B"
Visko gali būti. Gal šį serialą žiūrėsime kartu su savo anūkais? (haha)

7) Mėgstamiausia filmo citata.
,, -Aria, tu maža, bet drąsi."

Štai ir baigėsi mano klausimai ir atsakymai. Tikiuosi jums patiko. Parašykit komentarą savo mėgstamiausią serialo citatą, spauskit Google +1, dalinkitės. Susitiksime visai netrukus.

Kisses -A

Tiksliau

- Aqua, vis tiek 

Kisses -A.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&