Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Kokosų aliejaus nauda

Labas,

Šiandien norėjau parašyti apie kažką gelbstinčio ir informuoti jus apie natūralų produktą, kuris pagerins jūsų plaukų ir odos būklę - kokosų aliejų. Turiu prisipažinti pati kokosų aliejų esu išbandžiusi tik ant savo plaukų, bet greitu metu esu pasiryžusi išbandyti ir ant savo odos. Kadangi internete pilna informacijos apie šį natūralųjį produktą, nepasigėdijau ir informaciją susiradau internetiniame puslapyje. 

Ir taip, dabar galite sakyti, kad rašau ne savo išmintį, tačiau juk nei vienas žmogus negimė visko žinodamas. Mes skaitome, žiūrime ir matome, taip išmokstame. 

Taigi, kokosų aliejus yra gerai jūsų:

Plaukams. Kokosų aliejus puikus natūralus produktas suteikiantis jūsų plaukams natūralų žvilgesį, išlaiko jūsų plaukus sveikus ir skatina augimą. Jeigu jūsų plaukams trūksta baltymų, jų galite gauti taip pat iš šio aliejaus. Skaičiau, žinoma buvo galima ir suprasti, kad kokosų aliejų galima naudoti keletų būdų, pavyzdžiui kaip plaukų kaukę prieš ar po plovimo, sutepti tik galiukus arba visus plaukus, jeigu plaukai nėra linkę labai riebaluotis, galima tepti plaukų šaknis, taip atgaivinsite ir plauko struktūrą ir galvos odą, (patartina jeigu jūsų plaukai linkę greitai susiriebaluoti, geriau šaknų netepti labai dažnai arba iš vis netepti). Aliejų galima naudoti ir kaip balzamą plaukams po plovimo, formuojant šukuosenas.

Odai. Kokosų aliejus tinka bet kokiai tipo odai. Jis veiksmingas kaip drėkinamasis kremas, kaip makiažo valiklis, veido ir kūno šveitiklis, akių kremas, veido prausiklis. Būtent todėl kokosų aliejaus galima rasti daugelyje kosmetikos priemonių. Skirtingai nuo mineralinio aliejaus, kokosų aliejus neturi neigiamo poveikio. Šio aliejaus naudojimas ant odos yra saugus sprendimas apsisaugoti nuo pleiskanojančios bei sauso odos, galimybė išsigydyti keletą odos ligų.


Ar jūsų kosmetikos krepšelyje, lentynoje ar stalčiuje yra kokosų aliejus? Galbūt žinote įdomesnių būdų kaip galima jį naudoti? Atsakykite komentaruose žemiau. :)


twitter instagram | facebook | bloglovin | tumblr

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&