Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Sensitia Rich Cream apžvalga

Ne per seniausiai mano žandų oda pasidarė sausa, todėl aš jaučiausi dėl to kalta, nes kiekvieną dieną naudoju pudrą. Aš naudoju The Body Shop Tea Tree Flawless BB Cream skirtą linkusiai spuoguotis odai, kuri yra labai gera pudra, tačiau galbūt mano oda nebuvo tokia riebi ir, būtent todėl mano žandų odas ėmė tapti sausa. Iš pradžių mano sesuo patarė man nebesidažyti, tačiau nepasitikiu savimi taip, kad galėčiau į mokyklą eiti be makiažo, tad ir toliau dažiausi. Tuomet sesuo parodė kremą. Sensitia Rich Cream, kuriame yra vynuogių sėklų aliejaus - švelniai regeneruoja ir išlygina odą, pantenolis - efektyviai minkština ir drėkina epidermį, skverbiasi į jo giliausius sluoksnius, vitaminas E - pagerina odos elastingumą ir mažina vandens trūkumą, terminis vanduo iš Iwonicz-Zdroj kartu su alantoinu, stimuliuoja ląstelių regeneraciją, ramina dirginimą ir paraudimą.

Kai pradėjau naudoti šį kremą, maniau, kad jis kaip visi kiti kremai su nedaug pagalbos, tačiau pamačiau skirtumą. Mano žandų sausos dėmelės išnyko. Esu labai laiminga, kad mama šį kremą dar turi lentynoje. Vos tik mano oda ima sausėti, aš pasitepu šiuo - Sensitia Rich Cream, ir viskas pagerėja. 


Koks jūsų mėgstamiausias drėkinamasis kremas?

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

,,Gyvenimo bangos'' Mira Beluci stilius

Miros nuotrauka paimta iš čia
Miros nuotrauka paimti iš čia.
Lietuvoje pradėjo rodyti naują turkų serialą ,,Gyvenimo bangos'' ir nuo pat pradžių tapau juo apsėsta. (hahaha) Jau rodo 2 sezoną ir vis dar nenustojau jo žiūrėti. Iš pat pradžių keletas žmonių juokėsi iš manęs, kad žiūriu turkiškus serialus, tačiau ir patys pradėjo juos žiūrėti ir juos taip pat labai pritraukė. 
Viena iš pagrindinių veikėjų Mira Beluci studentė iš turtingos šeimos. Man ji labai graži ir jos stilius man labai patinka, žinoma, yra drabužių, kurie man nelabai patinka, tačiau laaaaabaiii norėčiau visos jos drabužių spintos. Tad pasirinkau keletą jos aprangos tipų ir atkartojau. Pasirinkau šias, nes turėjau bent panašius drabužius ir šiaip jos patiko. :)
Jeigu norite daugiau spauskite Google +.
Ar jūs žiūrite šį serialą - ,,Gyvenimo bangos''? Ar jums patinka Mira ir jos stilius? Būtų šaunu jeigu ir jūs atkartotumėte jos aprangą ir nusifotografuotumėte bei įkeltumėte nuotrauką čia į komentarus. Ači…

My Makeup Table

Labas!
Visai neseniai Olesės knygoje perskaičiau, kad makiažo priemonių negalima laikyti vonios kambariuose dėl drėgmės. Ir štai kur dabar viską laikau... Nusikėliau (tiksliau mama nukėlė) muzikinį centrą ir atsirado daug vietos, bet dabar nebėra daug vietos (hahaha).
Kur jūs laikote makiažo priemones?
twitterinstagram | facebook | bloglovin | tumbr

Mano atostogų makiažo kosmetinė

Aš iškeliauju 6 dienoms į Lenkiją, daiktus krautis pradėjau prieš 4 dienas. Visų pirma susikroviau kosmetines su vaistais, makiažu ir kitomis higienos priemonėmis. Žinoma, galvojant apie savo blogą visą laiką, nusprendžiau pasidalinti su jumis ką įsidėjau į makiažo kosmetinę.
Makiažui sudėti pasirinkau šviesiai rožinę kosmetinę, kuri yra vidutinio dydžio. Nei per maža, nei per didelė. Ji būtent tokia kokios man ir reikėjo mano makiažui. Atidarykime ir pažiūrėkime kas jos viduje. :)
Aš įsidėjau savo makiažo šepetėlius tuos, kurios naudoju dažniausiai. Galite matyti, kad ten yra Ecotools šepetėliai skirti skaistalams, maskuojamajai priemonei, akių šešėliams, akių linijai ir blakstienoms bei antakiams, nežinomos firmos šepetėliai skirti pudrai ir akių šešėliams. Patariu nusipirkti Ecotools makiažo šepetėlių rinkinį, nes šie šepetėliai labai švelnūs. Žinoma, juos turite prižiūrėti kaip ir visus kitus.

Šiuos dalykėlius pasiėmiau todėl, kad į Lenkiją važiuoju ne tik tam, kad pailsėčiau, be…