Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Birželio mėgstamiausi | Aqbuu

Sveikos, Aqbuus,
nors jau liepos mėnuo tikiuosi nepavėlavau parašyti birželio mėgstamiausius. Ir tikiuosi jums yra įdomu.
        Birželis praėjo labai greitai, negaliu patikėti, kad vienas atostogų mėnuo jau pasibaigė, o antrasis jau beveik įpusėjo. Man sunku tuo patikėti, bet nežinau kodėl. Galbūt dėl to, kad nepadariau nieko įsimintino. Dabar galvoju ,,nieko tokio dar yra du mėnesiai ką nors nuveikti'', bet tada pasibaigs liepa, eis į pabaigą rugpjūtis ir vis dar nebusiu nieko ypatingo ir įsimintino nuveikusi. Tuomet aš būsiu liūdna ir nusivylusi.
         Birželio mėnesį aš vis dar ėjau į meno mokykla, kadangi manęs laukė keletas koncertų ir neturėjau daug laiko. Iš tiesų aš buvau truputi laiminga, nes galėjau kur nors išeiti, susitikti su draugėmis. Po visų repeticijų vykome į Slovakijoje vykusį festivalį.
         Štai ir pabaiga mano birželio mėnesio istorijos, o dabar pereikime prie birželio mėgstamiausiųjų.

The Body Shop:

Tea tree BB cremas ir tea tree maskuojamasis pieštukas

Drogas:

Max factor tušas

Ted Baker:

juodas nagų lakas

Šepetėlis


Kūno purškiklis Fruttini
Reserved:

baltas sijonas
New Yorker:

šalikas
Pegasas:

knyga ,,Žiemos mergaitės''


Filmas ,,Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos''. Šis filmas buvo labai jausmingas ir romantiškas, parodantis gyvenimo sunkumus ir gyvenimo meilę. Norėdami apie tai paskaityti daugiau, sužinoti mano nuomone apsilankykite čia.

Mėgtamiausias simbolis : žvaigždė. Galbūt dėl filmo ,,Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos'' mano juodraštiniame sąsiuvinyje paraštės pripaišytos žvaigždučių.

Mėgstamiausi serialai: ,,Jaunasis vilkas'' 4 sezonas (neseniai atsiradęs) ,,Liežuvautoja'' 1 sezonas (vakar 07.11 baigiau) ir ,,Jaunosios melagės'' 5 sezonas (taip pat neseniai atsiradęs).

Mėgstamiausia citata: ,,Žmonės verkia ne todėl, kad jie yra silpni, bet todėl, kad jie buvo stiprūs per ilgai.''

Mėgstamiausia Zoe's diena (vlogas): mėgstu visus (čia), bet turbūt įsimintinausias buvo šis. Zoe napabijojo ir parodė, ne tą nuostabų Youtuber'ių gyvenimą, kuriįrodė kitomis dienomis, bet ir tas akimirkas kai atrodo jog nebegali. Už tai aš ją laaaabai gerbiu.

Mėgstamiausios dainos: jų turiu daug, tačiau pabandžiau atrinkti tas birželio mėgstamiausias, kurių klausiausi dažniausiai. Ir, žinau, keletas yra tikrai senesnių dainų, tačiau jos man vis tiek patinka.

Birdy - Without a words
Birdy - Wings
Beyonce - Pretty Hurts
Troye Sivan - The Fault In Our Stars



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&