Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Birželio mėgstamiausi | Aqbuu

Sveikos, Aqbuus,
nors jau liepos mėnuo tikiuosi nepavėlavau parašyti birželio mėgstamiausius. Ir tikiuosi jums yra įdomu.
        Birželis praėjo labai greitai, negaliu patikėti, kad vienas atostogų mėnuo jau pasibaigė, o antrasis jau beveik įpusėjo. Man sunku tuo patikėti, bet nežinau kodėl. Galbūt dėl to, kad nepadariau nieko įsimintino. Dabar galvoju ,,nieko tokio dar yra du mėnesiai ką nors nuveikti'', bet tada pasibaigs liepa, eis į pabaigą rugpjūtis ir vis dar nebusiu nieko ypatingo ir įsimintino nuveikusi. Tuomet aš būsiu liūdna ir nusivylusi.
         Birželio mėnesį aš vis dar ėjau į meno mokykla, kadangi manęs laukė keletas koncertų ir neturėjau daug laiko. Iš tiesų aš buvau truputi laiminga, nes galėjau kur nors išeiti, susitikti su draugėmis. Po visų repeticijų vykome į Slovakijoje vykusį festivalį.
         Štai ir pabaiga mano birželio mėnesio istorijos, o dabar pereikime prie birželio mėgstamiausiųjų.

The Body Shop:

Tea tree BB cremas ir tea tree maskuojamasis pieštukas

Drogas:

Max factor tušas

Ted Baker:

juodas nagų lakas

Šepetėlis


Kūno purškiklis Fruttini
Reserved:

baltas sijonas
New Yorker:

šalikas
Pegasas:

knyga ,,Žiemos mergaitės''


Filmas ,,Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos''. Šis filmas buvo labai jausmingas ir romantiškas, parodantis gyvenimo sunkumus ir gyvenimo meilę. Norėdami apie tai paskaityti daugiau, sužinoti mano nuomone apsilankykite čia.

Mėgtamiausias simbolis : žvaigždė. Galbūt dėl filmo ,,Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos'' mano juodraštiniame sąsiuvinyje paraštės pripaišytos žvaigždučių.

Mėgstamiausi serialai: ,,Jaunasis vilkas'' 4 sezonas (neseniai atsiradęs) ,,Liežuvautoja'' 1 sezonas (vakar 07.11 baigiau) ir ,,Jaunosios melagės'' 5 sezonas (taip pat neseniai atsiradęs).

Mėgstamiausia citata: ,,Žmonės verkia ne todėl, kad jie yra silpni, bet todėl, kad jie buvo stiprūs per ilgai.''

Mėgstamiausia Zoe's diena (vlogas): mėgstu visus (čia), bet turbūt įsimintinausias buvo šis. Zoe napabijojo ir parodė, ne tą nuostabų Youtuber'ių gyvenimą, kuriįrodė kitomis dienomis, bet ir tas akimirkas kai atrodo jog nebegali. Už tai aš ją laaaabai gerbiu.

Mėgstamiausios dainos: jų turiu daug, tačiau pabandžiau atrinkti tas birželio mėgstamiausias, kurių klausiausi dažniausiai. Ir, žinau, keletas yra tikrai senesnių dainų, tačiau jos man vis tiek patinka.

Birdy - Without a words
Birdy - Wings
Beyonce - Pretty Hurts
Troye Sivan - The Fault In Our Stars



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

,,Gyvenimo bangos'' Mira Beluci stilius

Miros nuotrauka paimta iš čia
Miros nuotrauka paimti iš čia.
Lietuvoje pradėjo rodyti naują turkų serialą ,,Gyvenimo bangos'' ir nuo pat pradžių tapau juo apsėsta. (hahaha) Jau rodo 2 sezoną ir vis dar nenustojau jo žiūrėti. Iš pat pradžių keletas žmonių juokėsi iš manęs, kad žiūriu turkiškus serialus, tačiau ir patys pradėjo juos žiūrėti ir juos taip pat labai pritraukė. 
Viena iš pagrindinių veikėjų Mira Beluci studentė iš turtingos šeimos. Man ji labai graži ir jos stilius man labai patinka, žinoma, yra drabužių, kurie man nelabai patinka, tačiau laaaaabaiii norėčiau visos jos drabužių spintos. Tad pasirinkau keletą jos aprangos tipų ir atkartojau. Pasirinkau šias, nes turėjau bent panašius drabužius ir šiaip jos patiko. :)
Jeigu norite daugiau spauskite Google +.
Ar jūs žiūrite šį serialą - ,,Gyvenimo bangos''? Ar jums patinka Mira ir jos stilius? Būtų šaunu jeigu ir jūs atkartotumėte jos aprangą ir nusifotografuotumėte bei įkeltumėte nuotrauką čia į komentarus. Ači…

My Makeup Table

Labas!
Visai neseniai Olesės knygoje perskaičiau, kad makiažo priemonių negalima laikyti vonios kambariuose dėl drėgmės. Ir štai kur dabar viską laikau... Nusikėliau (tiksliau mama nukėlė) muzikinį centrą ir atsirado daug vietos, bet dabar nebėra daug vietos (hahaha).
Kur jūs laikote makiažo priemones?
twitterinstagram | facebook | bloglovin | tumbr

Mano atostogų makiažo kosmetinė

Aš iškeliauju 6 dienoms į Lenkiją, daiktus krautis pradėjau prieš 4 dienas. Visų pirma susikroviau kosmetines su vaistais, makiažu ir kitomis higienos priemonėmis. Žinoma, galvojant apie savo blogą visą laiką, nusprendžiau pasidalinti su jumis ką įsidėjau į makiažo kosmetinę.
Makiažui sudėti pasirinkau šviesiai rožinę kosmetinę, kuri yra vidutinio dydžio. Nei per maža, nei per didelė. Ji būtent tokia kokios man ir reikėjo mano makiažui. Atidarykime ir pažiūrėkime kas jos viduje. :)
Aš įsidėjau savo makiažo šepetėlius tuos, kurios naudoju dažniausiai. Galite matyti, kad ten yra Ecotools šepetėliai skirti skaistalams, maskuojamajai priemonei, akių šešėliams, akių linijai ir blakstienoms bei antakiams, nežinomos firmos šepetėliai skirti pudrai ir akių šešėliams. Patariu nusipirkti Ecotools makiažo šepetėlių rinkinį, nes šie šepetėliai labai švelnūs. Žinoma, juos turite prižiūrėti kaip ir visus kitus.

Šiuos dalykėlius pasiėmiau todėl, kad į Lenkiją važiuoju ne tik tam, kad pailsėčiau, be…