Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

#VASARA

Sveikos, Aqbuus.
      Jau vasara! Žinau, kad jūs tai žinot,  bet vis tiek norėjau tai jums priminti. Lietuvoje nėra labai šilta. Kas tikrai liūdina. Šis įrašas apie vasarą, nebus toks pats kaip įrašas apie pavasarį, nes jame nebus nuotraukų.
       Pirmą atostogų savaitę, nusprendžiau pasidaryti sąrašą, ką turėčiau padaryti per vasarą. Štai ir jis. Jeigu ir jūs toki turite, man būtų malonu paskaityti. :-)

 
1. Nueiti į paplūdimį.
 
 
2. Išeiti suvalgyti ledų.
 
 
3. Perskaityti keletą knygų.
 
 
4. Nueiti į biblioteką.
 
 
5. Išmokti 50 angliškų žodžių.
 
 
6. Eiti į bažnyčią.
 
 
7. Paiškilauti.
 
 
8. Pamatyti Slovakiją.
 
 
9. Paplaukioti baseine.
 
 
10. Pasimokyti matematikos.
 
 
11. Papusryčiauti lovoje.
 
 
12. Pažaisti pagalvių mūšį.
 
 
13. Susitiksi su geriausia drauge.
 
 
14. Pažiūrėti keletą filmų.
 
 
15. Susitvarkyti savo kambarį.
 
 
16. Susitvarkyti rūbinę.
 
 
17. Pasidarykti keletą dekoracijų.
 
 
18. Pasivažinėti traukiniu.
 
 
19. Aplankyti senelius.
 
 
20. Daugiau fotografuoti.
 
 
21. Daugiau piešti.
 
 
22. Padėti tėvams.
 
 
23. Pasidaryti netikrą tatuiruotę.
 
 
24. Suvalgyti arbūzą.
 
 
25. ,,Blogginti''.
 
 
26. Išeiti pasivaikščioti su geriausia drauge.
 
 
27. Sudalyvauti vandens balionų mūšyje.
 
 
28. Pasidaryti šeimos žaidimų vakarą.
 
 
29. Susipirkti reikmenis mokyklai.
 
 
30. Šokti.
 
 
31. Nemiegoti visą naktį.
 
 
32. Iškilauti po atviru dangumi.
 
 
33. Pažiūrėti ,,Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos.''
 
 
34. Perskaityti anglišką knygą.
 
 
35. Pamatyti saulėlydį.
 
 
36. Padainuoti viešai.
 
 
37. Nusipirkti ar pasidaryti kažką su saulėgrąža.
 
 
38. Nusipirkti ką nors už čekius.
 
 
39. Sukurti facebook puslapį blogams. (nesu tikra dėl to)
 
 
40. Internete pabendrauti su panele, galbūt taip pat bloggere.
 
 
41. Pasideginti.
 
 
42. Nusiplauti savo kambario langą.
 
 
43. Padėti mamai plauti langus.
 
 
44. Pažiūrėti ,,Užrašinė''.
 
 
45. Pagaminti vakarienę ar desertą.
 
 
46. Suplauti indus 10 kartų.
 
 
        Atleiskite, bet čia nebuvo visi sąrašo darbai, nes keletą išbraukiau kaip netinkamus. Ir taip pat turiu kai ką jums pasakyti, šis įrašas yra paskutinis šią savaitę, nes turėsiu užimtą savaitgalį ir negalėsiu nieko naujo. Ir man liūdna dėl to.
 
 
 
 
 
 


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Christmas Gifts Wrapping

Su Šv. Kalėdom ! ! Kalėdos daugeliui yra dovanų metas. O dovanos yra pakuojamos. Šiemet mano pakavimo idėja išsipildė - nusipirkau rudo pakavimo popieriaus ! Ši dovana atrodo gan skurdžiai, tikiuosi patobulėti pakuodama likusias dovanas. Turbūt būtų pats laikas pabaigti pakuoti dovanas.... Atsiųskit nuotraukas kaip jūs supakavote dovanas. twitter   |  instagram  |  facebook  |  bloglovin  |  tumb r

Motyvuojantis antradienis #13

Sveikos, Aqbuus.       ,,Jeigu "planas A'' nepavyksta abėcėlėje yra dar 25 raidės (mūsų kalboje dar 31) Išlikime kietos''    Mes neturėtume pasiduoti jeigu mūsų norai neišsipido ar kažkas nepavyksta iš pirmo karto. Nepasiduokime! twitter | instagram | facebook | bloglovin | tumblr  

Motyvuojantis antradienis #11

Sveikos, Aqbuus, Aš jau grįžau ir galiu tęsti. Pasiilgau šios akimirkos, kai sėdžiu prie kompiuterio ir rašau kažką naujo.     ,,Aš tik mergina. Aš mėgstu kai mane vadina miela, bet niekada tuo netikiu. Aš ne visą laiką teisi, bet nekenčiu pripažinti to. Aš beveik visą laiką šypsausi, bet nevisada šypsena tikra. Aš galiu būti kaip atvira knyga, bet slėpti labai daug. Aš sunkiai dirbu, bet nevisada gaunu tai ko nusipelniau. Aš tik mergina.''   Nežinau ar visos skaitančios mano blogą supranta angliškai, tad nepatingėjau ir išverčiau šią citatą.   Kiekviena mergina yra kažkas ar gali padaryti kažką, tačiau visada yra tas trumpas žodis ,,bet'' , kuris pakeičia viską. Šiandiena mano mama pasakė ,,Tu dabar esi tobula. Kai būsi vyresnė žiūrėsi į savo ankstesnes nuotraukas ir sakysi ,,kokia aš tada buvau graži'', bet dabar kai gyveni šia minute, sau atrodai baisi.'' Nereikia net būti vyresniai, kad sakytum ,,kokia aš buvau graži&